sâmbătă, 27 septembrie 2008

ibanutza mojna

Dupa o zi grea fetele se relaxeaza  :D....kum pot

12 comentarii:

dym spunea...

alyn dap eu k tyny nu mai vb. =DDDD

zonzo spunea...

nish eu:D:D

Invizib3L spunea...

wai daka kesna xD olecutza mam speriat xD fetile istea .. ori o avut cher o zii tare tare gre xD ori trebu consultatie la pihiatru xDDDDDDD

da prikolu rupe xD palibomu xD

Invizib3L spunea...

psihiatru*

moria spunea...

apu da wa..prikalitziva..tashetz akolo nna...asha fetili in dfziua di az s relaxaza asha k neciva

datz s va fak prezentare koroce..potontzovka...korcik in kamasha sura..moria in rombiki sh fularcik sh diamu di niatins i belaia..
siomka...imotzuri

dowai podrujili..zajigaite

Anonim spunea...

we :-o
jyto

eu ku tn nu mai graiesc..ast lu jell..

we :(( ast eu trebuie s poon artikolu..sh ni lai furat we :o3

broasco :o3

yak amu kiar zdos ai fakut

dutyn buka mlia :(


p.s: di niatins*

zonzo spunea...

ap data viitoare sa poneets voi s nu ne asteptats pe noi:p

jell spunea...

we io mam zaibit s ajtept artikole de la voi nna X-(

Anonim spunea...

pzd shey mai ashteptat

ibu ya
p.s: di niatins*

Anonim spunea...

ggggggggggg marika alina shi kori pahod voi sinteti debile oleak xD.....shi nu auziti ritmu la muzika LOL

Anonim spunea...

dak sincer n-am vazut nimic amuzant,nici deosebit..
nu gasesk cuv potrivit ca sa pot caracteriza acest video..e aiurea

by Maya

Anonim spunea...

pt maya nazdravana ..draga...dak tu esti nevinaia ka o garofitza sau o calugaritza ap dar nu mai komenta..in video ne-am distrat si noi putin...ka asa e la 16 ani...